Re: Yeni yil vs.

2001-12-31 -- 17:39:11 (+0100) -- Alper Ersoy:
On Mon, Dec 31, 2001 at 05:00:10PM +0100, Fatih Demir wrote:
> Hepinizin yeni yilini simdiden kutlarim ve güzellikler, ilerlemeler, basarilar,
> sagliklar (bi' seyi unuttum mu?! .-)) dilerim...

Danke schön! Ich beglückwunche deiner Neujahrstag auf, mein liebe freund!
Hehe, danke danke... Ich hoffe ihr habt's nicht zu bunt getrieben am "Neujahr" (Neujahrstag denilmez genelde) ,-)
> PS: Biraz su web sitesi projemiz yavasladi gibi, amma ben daha fazla Biyokimya
> + eski arkadaslarla zaman gecireyim dedim, ondan dolayi belki bastirmamiz
> birazcik eksik kalmis olabilir..

Sinavlarim henuz bitti. Yilbasi tatilinden hemen sonra kapsamli bir durum
degerlendirmesi ve "rollcoll" ile kaldigimiz yerden (en bas) devam ederiz.
Hm, güzel, sen öyle söylersen .-)
Herkesin yeni yilini ictenlikle kutlar, saglik ve mutluluklar dilerim.
--
<([ Fatih Demir / kabalak / kabalak@gtranslator.org ])>
<([ ICQ 64241161 / fdemir2@ix.urz.uni-heidelberg.de ])>

This is a digitally signed message part