belgeler.org güncellendi.

Selam,

Bu sürümde (1.1.0) bazı değişiklikler var.
1. Kitaplığın paketini indirip, kendi makinasında kullanmak
   isteyenler için bir menü hazırladım. Bu dinamik bir menü,
   bir javascript uygulaması. En çok kullanılan Mozilla'ya
   göre tasarladım. Bu menü site üzerinde isteğe bağlı
   olarak erişilebilir olacak. Çünkü şimdilik 450kB civarında
   olan dosya sitenin her güncellenmesinde giderek büyüyeceği
   gibi zaten tüm web istemcilerini de desteklemiyor:
   http://www.belgeler.org/menuindex.html

2. "Tek Sayfalık Linux Belgeleri" kitabı artık güncellenmeyecek.
   Bir süre sonra tamamen kaldırılacak. Menü ile en derin konu
   başlığına kolayca erişilebildiğinden ve paket kullanımının
   yaygınlaşması bu belgelere ihtiyacı ortadan kaldırıyor.

3. Sitemizin başsayfasında artık bir arama motorumuz var.
   Arama motoru olarak Google kullanıyoruz. Sitelere özel uygulamaları
   ve tam bir Türkçe desteği nedeniyle Google kullanmayı tercih ettik:
   http://www.belgeler.org/

4. Her güncellemede olduğu gibi yeni belgeler eklendi:

4.1 FluxBox Kurulumu ve Kullanımı
    http://www.belgeler.org/KiTAPLIK/fluxbox-kurulum.html

4.2 NVIDIA 1.0-4191 Kurulumu
    http://www.belgeler.org/KiTAPLIK/nvidia-kurulum.html

4.3 WINE ile Half-Life NASIL (çeviri)
    http://www.belgeler.org/KiTAPLIK/half-life-howto.html

4.4 30 Dakikada OpenGL'e Giriş
    http://www.belgeler.org/KiTAPLIK/opengl-giris.html

4.5 Python Kılavuzu (Python Tutorial çevirisi)
    http://www.belgeler.org/KiTAPLIK/python-tutorial.html

http://www.belgeler.org/ yansılarını da kullanabilirsiniz:
http://deu.belgeler.org/
http://pusula.belgeler.org/