Re: [linux-baslangic] x-4.3.0 TR klavye

İlk mailde kwrite gördüğüm için kde (K Desktop
Enviroment) üzerinden anlattım. Sanırım gnome ile de
benzer yollarla yapılabilir. Konsoldan chmod komutu
ile de yapabilirsin sanırım. Mesela "chmod 777
setup.sh". Şu an elimde linux yok dolayısıyla komutu
tam olarak yazamıyorum. 777 hakkı tüm kullanıcılara bu
dosyaya erişme va çalıştırma hakkını veriyor bu arada.
Farklı bir izin için 777'i değiştirebilirsin ...