Re: [linux-baslangic] x-4.3.0 TR klavye

İlgili programın çalıştırılabilir bitini set etmen
lazım. Eğer kde kullanıyorsan dosyaya sağ tıkla,
açılan menuden çalıştırılabilme bitini set et (3 x 3 '
lük matriste 3. kolondaki bitler. Kullanıcı, grup ve
diğer için ayrı ayrı set edilebilir.) Şimdi
tıklanıldığında çalışması lazım. Eğer çalışmazsa bir
konsol aç, "benikur.sh" dosyasının olduğu dizine git.
"./benikur.sh" komutunu gir. Tabii bu işlemi
çalıştırılabilir bitini set ettikten sonra yap.

Kolay gelsin.