Date: Mon, 05 Aug 2002 15:29:25 +0300
From: Mehmet MIDIK <mmidik@setra.net.tr>
To: linux@linux.org.tr
Subject: [Linux] SuSE 8.1 Yast2 Türkçeleştirmesi

Merhabalar
SuSE Linux'un sistem yönetim ve yapılandırma aracı olan YaST2'yi
Türkçeleştiriyorum. Temel bir çok şey çevrilmiş durumda fakat bir o
kadar daha çevrilecek dosya var.  po dosyalarını çevirmekte tecrübeli
yada tecrübesiz arkadaşların yardımını bekliyorum.  Süre kısıtlı
olduğundan acele ederseniz sevinirim
(Yardım etmek isteyen arkadaşlarda KBabel  olması lazım)

Mehmet MIDIK