Re: Hm, aktivitemiz...

On Mon, 2002-04-15 at 20:43, Cetin, Gorkem wrote:
Merhaba,
On 14 Apr 2002, Fatih Demir wrote:
> Hm, hcibir aktiviteye kapilmis degil gibisiniz, he :-) Sadece Ali Pakkan
> simdiye dek bir tercüme yenieledi ve belki de Görkem stable Pan'e
> tercümesini koymustur, fakat gerisi? Hmmm...

Aslinda GNOME 2.0 icin release plan'in ne oldugun bulabilirsek bir zaman
plani hazirlariz ve en az 4-5 kisiyle calismaya baslariz diye dusunuyorum.
Ne dersin Fatih, Gregory'den tam bir tarih alabilir miyiz?
Mayis 1'de herseyin bitmis olmasi gerekir bilgisinin o kadar yanlis birsey olmadigini düsünüyorum :-) Yani tercümeler icin simdi son anlar, yakinda "hardcore freeze"'e giris olunacak gibi, yani tercümeler icin cok zaman kalmadi :-(
Web'deki tarihlere pek guven olmuyor :-)
Olabilir, amma o tarih bir kesin tarih gibidir, zira bir ikince erteleme turu olacagina inanmiyorum.
--
<([ Fatih Demir / kabalak / kabalak@gtranslator.org ])>
<([ ICQ 64241161 / fdemir2@ix.urz.uni-heidelberg.de ])>