Re: Evolution 0.99.0 RC1

Merhaba,

> Çarşamba 14 Kasım 2001 00:42 tarihinde, Enver ALTIN şunları yazmıştı:
> ¦[ po/tr_TR.po dosyasinda, time format (12/24 hour) konusunda bir tanimlama
> ¦[ yok. Dolayisiyla evolution, saatleri 02:30 PM biciminde gosteriyor.
> ¦[
> ¦[ ettore/#evolution@irc.gnome.org sorunun .po dosyasindan kaynaklandigini
> ¦[ soyledi.

Sorun sizin eski bir GNOME sürümü kullanmanız olabilir mi? AM/PM ya da
ÖÖ/ÖS tanımlamaları GNOME'un gnome-core dosyasında yapılıyordu, bildiğim
kadarıyla. Bu merkezi tanımlamaya diğer uygulamaların uyması bekleniyor.
(Yanlış biliyor da olabilirim).

Şu anda benim kullandığım GNOME (1.4.1) için bir sorun yok. Tabi sorun yok
derken GNOME panelinde düzgün görüntüleniyor her şey. Aynı şey evolution
için geçerli mi, bilemiyorum, çünkü Evolution kullanmıyorum. Tahminim,
Evolution için bu saat ayarlamaları gnome-core paketinden yapılıyordur, bu
pakette de bir sorun olduğunu (şimdilik) pek sanmıyorum, gözden kaçırdığım
bir nokta olduğunu pek tahmin etmiyorum.

İyi çalışmalar
Görkem
Gelecek A.Ş