Re: Review islemi -- sonuc

Merhaba,

On 30 Jul 2001, Fatih Demir wrote:

> Iletilerden ve konusmalardan sonra, review islemi simdilik rafa kalkti.
> Istek, arzu yok.
>
> Belki sonraki bir zamanda daha fazla "müsbet" cevap gelir sizlerden,
> amma simdlik durumlar böyle ,-)

Olmayacak sey degil, sadece ben biraz zaman istemistim. Teknik olarak
bakildiginda cok gerekli ve en kisa zamanda da yapilmali diye dusunuyorum.
Zaten iki arkadas da gonullu olmuslar.. Daha ne? :-)

Yakin zamanda gnu-tr sozlugu ile GNOME/KDE sozlugunu birlestirmeyi
dusunuyorum, bu asamayi gectikten sonra gozden gecirme islemine baslayalim
derim.

Iyi calismalar
Gorkem
Gelecek A.S