Re: Tercumeler liste v 0.425

Selam

> Hehe, demek geleceklinux komple bir branş kurmuş gibi. Yani tercümeleri
>  neden hemen hazirlaysa, direkmen göndermediniz? <cik-cik/>.

Cunku o sirada yaptigimiz tercumeler aninda gerekliydi ve baskalarinin da
Gnome-turk bunyesinde cevirileri yaptigini biliyorduk. Biz cevirileri
gonderseydik pek etik dahilinde olmayacakti. Kisacasi bizim calismalarimiz
ve GNOME-Turk'un calismalari paralel gitti diyebilirim. Bu tur dosyalar
bir kac tane, bir elin parmaklarini gecmez. Onlar da Burak ve Bulent'e
denk geldi.

Burak bana bir mektup atti, ama sanirim listeye atmak istemis. Kendisinin
elinde bulunan control center henuz cevrilmemis. Bu nedenle bu dosyayi ben
sana iletebilirm. Bu arada listecinin Reply-to: satiri olmadigi icin
cevaplanmasi istenen mektuplar dogrudan atan kisiye gidiyor. Pine altinda
surekli duzenleme yapmak durumunda kaliyorum.

> PS: Evolution?

Az sonra gonderiyorum son halini.

Bu arada GNOME-Turk cevirileri %88'e ulasmis. Gorunce inanamadim. Emegi
gecenler cok buyuk isler yapmislar. (Bu liste kurulmadan once sanirim
%50'nin altindaydi, degil mi Fatih?)

Ben 1-4 Subat tarihleri arasinda Compex fuarinda olacagim. Lutfi
kirdar kultur ve kongre merkezinde yapiliyor, tercumelerle ilgili soru
sormak isterseniz beni Gelecek A.S'nin standinda bulabilirsiniz.

Iyi calismalar
Gorkem
Gelecek A.S