Tercumeler

Hm, bsizi bilmem, fakat tercumelerde az bir "tikanma" var mi yoksa?

Yani evolution, nautilus'dan po dosyasinin gönderilmesinden sonra daha
 hic bir tercüme ile alakali haber alamadim...

Öbür tercümanlar ekibimiz :-) ne ediyorsunuz ? Yoksa po dosyasi bana ulasmadi
 diye mesaj mi gönderiyorsunuz Görkem Cetin'e. Hehe, mesaj gönderiyorsanaz o
  zaman bana bir Cep Mesaj da cekin, zira dosyalari ben dağitiyorum
   ve topluyorum.
--
kabalak / kabalak gmx net / Fatih Demir
`-GNOME / ICQ:64241161 / GSM: +491749787080