Re: Gnome-turk digest, Vol 1 #27 - 3 msgs

On Thu, Feb 01, 2001 at 07:21:51PM +0200, Togan Muftuoglu wrote:
> Okudum ama hala benim sorumun cevabini vermiyorsun  Acaba Mutt send mail
> tutamiyor mu ? Bendeki arsivlerde soyle bir satirlar dizisi var

Ha? Tabii var. mutt dünyanin en iyi eposta programidir .-)

"set record=+Sent" vs. gibisine olur.

>  belki grep yapmani kolaylastirir he he ve gordugun gibi eposta
> yollamkatan hic cekinmiyorum hi hi

Iyi iyi. Fakat gnome-turk'e kayitli oldugun adresten göndersen, ben her
 defa da admin sayfasina gidip, epostayi liste icin kabul etmek zorunda
  kalmazdim vs.

--
kabalak / kabalak gmx net / Fatih Demir
`-GNOME / ICQ:64241161 / GSM: +491749787080