Re: Yeni yil vs.

On Mon, Dec 31, 2001 at 05:00:10PM +0100, Fatih Demir wrote:
> Hepinizin yeni yilini simdiden kutlarim ve güzellikler, ilerlemeler, basarilar,
> sagliklar (bi' seyi unuttum mu?! .-)) dilerim...

Danke schön! Ich beglückwunche deiner Neujahrstag auf, mein liebe freund!

> PS: Biraz su web sitesi projemiz yavasladi gibi, amma ben daha fazla Biyokimya
> + eski arkadaslarla zaman gecireyim dedim, ondan dolayi belki bastirmamiz
> birazcik eksik kalmis olabilir..

Sinavlarim henuz bitti. Yilbasi tatilinden hemen sonra kapsamli bir
durum degerlendirmesi ve "rollcoll" ile kaldigimiz yerden (en bas) devam
ederiz.

Herkesin yeni yilini ictenlikle kutlar, saglik ve mutluluklar dilerim.

--
Alper Ersoy