GNOME Turk sayfasi/projesi/sitesi vs.

Simdiye dek GNOME Turk'un bir web sitesi yoktur, Görkem bana gnome-turk'un websitesine ayaga kaldiralim dedi, ben de düsündün, güzel bir fikirdir .-)

Bir (yeni [1]) GNOME Turk web sitesi yapmak isteyen arkadaslar var midir? Bana göre sourceforge.net'te yeni bir gnome-turk projesi kaydedip, calismak isteyen arkadaslari sf.net'te üyelerse, projeye eklerim, degillerse, kayit olmalarini rica edecegim yada baska bir yolla o ise bakarim.. Nasilsa, öyle bir projeyi yapmak/üstlemek isteyen var midir?!

Elinize ne gelirse o, yani bir sizin fantezinizi kisitlayacak korso yoktur, "write as much as you can and as you want" yani ,-)

[1]: Eski http://gnotrap.sourceforge.net / GNOTRAP projesi vardi(r), amma o GNOME Turk'un sadece eski ismi ve öylece o projeyi unutabilirsiniz; yani o sayfa zaten gnome-turk'un arsiv/bilgi sayfasina yönlendiriyor sizi, yani oranin anlami yok, amma ilgisi cekenler ve belki o sayfayi hayatinda görmüs insan varsa, "neden bu yeni bir site yapiir yahuu" diye sormasin diye ufakca anlatiyoruz iste.
--
<([ Fatih Demir / kabalak / kabalak@gtranslator.org ])>
<([ ICQ 64241161 / fdemir2@ix.urz.uni-heidelberg.de ])>

This is a digitally signed message part