Re: Yavaslatacagim calismalar

On 14 Aug 2001 19:42:32 +0300, Gorkem Cetin wrote:

> Ben sadece Nautilus ve Evolution'u bırakmak istiyorum.

Aha, metinden sanki hic tercüme yapmak istemez gibi anlasildiydi..

> Gnome-media ve
> gnome-utils paketleri zaten değişmiyorlar.

Eh, o kadar garanti degil bu isler .-)

> Belki gdm2'yi de bırakırım daha
> sonra..

Hmm, istersen simdiden yeni bir tercüman bakilsin. Daha iyi olur, zaten
hasimdi sürüm cikti, yeni sürüme dek hangi adamin/kadinin kapisini
vuracagimi bileyim ,-)

--
kabalak / kabalak kabalak net / Fatih Demir
`-GNOME / ICQ:64241161 / GSM: +491749787080