[[GNOME-Turk]] Cevirilerle ilgili *Onemli*

Selam,

Çevirilerin son tarihi 15 Aralık idi. Üzerinden 6 gün geçti. Ancak
çevirilerin neredeyse yarısı elimize ulaştı.

İki konuda çabuk hareket etmemiz gerekiyor:

1. Kendisine herhangi bir nedenle dosya iletilmeyen kişilerin listeye
(gnome-turk gnome org) haber göndermeleri ve "Çalışacağız dedik, ama
dosyalarımız nerede?" diye çıkışmaları.

2. Çalışmalarını tamamlamamış arkadaşların da durumları hakkında bizi
bilgilendirmesi. Çünkü iki haftaya kadar yeni bir çeviri adımına
gireceğiz.

İkinci adım _gerçekten_ çok önemli. Bu konumda olanların Fatih'e
(kabalak gmx net) ya da bana (gorkem gelecek com tr) mutlaka

 a) Henüz dosyalara bakamadım, zamanım yok, bakamayacağım.
 b) Baktım, bitmedi, biraz daha zaman istiyorum.

seçeneklerinden birisini göndermeleri gerekmektedir. Aksi takdirde yasal
işlem yapma hakkımı elimde bulunduruyorum! :-)

İyi çalışmalar
Görkem
Gelecek A.Ş