Re: [gnome-no] Norsk tegnsett

tor, 2002-11-07 kl. 22:45 skrev Frank Høvin:

> Noen ide om hva? Dette er helt sykt. Uansett hvilke fonter jeg velger så
> blir det
> kun firkanter.

Hm. Jeg hadde ikke noen problemer med X-Chat under RH 8. Kanskje det
hjelper å flytte unna ~/.xchat og la programmet bygge opp katalogen på
nytt?

Hvilke innstillinger har du i /etc/sysconfig/i18n?

> Installere en ny versjon, mao?

http://xchat.org/ har pakker for Red Hat, men dette er ikke en ferdig
release. Kan ikke si noe mer for jeg har ikke testet dem selv.

Mvh
Kjartan