[gnome-no] Liten gnome.no samling

Hei,
Jeg og Kjartan bestemte oss igår for at det er på tide med en liten
gnome.no samling igjen. Uheldigvis så viser det seg at det tidspunktet
som passer best er tors eller fredag denne uken. Siden torsdag blir litt
kort frist så satser vi dermed på fredag. De som kan og vil være med gi
meg beskjed idag/imorgen og jeg sender ut en mail i morgen kveld med
info om når og hvor årets første Gnome utepils vil nytes :)

Christian