[gnome-no] Invitasjon til gnome.no båttur

Hei,
Lenge siden vi har hatt en liten sosial samling nå. Jeg ønsker derfor å
invitere på en tur i min 29 fot seilbåt i Oslofjorden.

Jeg tenkte at vi kunne holde av 28,29 og 30. august, og gjennomføre
turen den første ettermidagen hvor det var pent vær.

Gi tilbakemelding på hvordan dagene passer, eventuelt hvilke av dagene
som passer.

Vær forberedt på å ta med egen mat og drikke for turen :)

Christian