[gnome-no]8.mai er dagen for GNOME-no samling

Hei,
Ser ut som om 8.mai er dagen som passer for de fleste. SjakkMatt ligger
som nevnt på baksiden av Saga bygningen. Foreslår ellers at vi
forflytter oss til et sted med uteservering hvis været skulle tilsi det,
men oppmøte på SjakkMatt kl. 1900.

For de som kommer sennere så er mitt mobilnummer 95960457 slik at dere
kan ringe meg for å høre hvor vi har endt opp, foretrekker dog å få
melding om forsinkelser på forhånd slik at det er mulig å vite om alle
er kommet eller ikke.

Christian