Re: gnome-no :no.gnome.org

On 13 Mar 2001 21:37:25 +0100, Ole Aamot wrote:
> Hei,
>
> sunsite ved UIO speiler nå GNOME rett fra master.gnome.org.  Jeg
> spurte Martin om ftp.no.gnome.org kunne peke mot sunsite.uio.no.
> Samtidig opprettet vi no.gnome.org og www.no.gnome.org.
>
> Foreløpig la jeg ut en side om GNOME Norge på mizar.ping.uio.no:
>
>       http://no.gnome.org/

Lite forslag til fix, gjør bakgrunnen hvit, ikke noe er så trist som en
grå hjemmeside.

> Gode forslag til hvor og hvordan den skal vedlikeholdes
> (GNOME CVS er kanskje mest naturlig?) premieres med øl! :-)
>
> -- Ole

GNOME CVS er greit for meg, regner med at de fleste her har CVS konto

Ole. Jeg måtte approve denne mailen siden du ikke abonnerer på listen
med den.
Anbefaler alle (ikke bare Ole) å melde på sine 'ekstra' mail adresser på
følgende liste :