[gnome-no]Re: [i18n-nn] gnumeric og xmms på nynorsk

* Roy-Magne Mo <rmo@sunnmore.net>
| Hei,
|
| Gnumeric er no for det meste klar i nynorsk språkdrakt, reint bortsett
| frå funksjonsskildringane, men dei er ikkje omsett i noke språk.
| Gnumeric 0.70 var sluppen i natt, og i den er den siste omsetjinga. Eg
| set pris på tilbakemeldingar på omsetjinga.
|
| Dersom du ikkje vil hente ned heile distribusjonen, kjem du langt på veg
| med å laste ned gnumeric.mo fila frå http://www.sunnmore.net/nynorsk/,
| og berre innstallere den i /usr/share/locale/nn/LC_MESSAGES/ eller der
| gnomen din leiter etter desse filene. po-fila ligg også i same
> [...]

Hei,

Jeg har oppdatert http://www.no.gnome.org/

Hvis du er interessert i å skrive nynorske sider, så kan du sjekke dem
inn i gnome-no modulen i GNOME CVS (går ut ifra at du har konto der?).

-- Ole, halvt sunnmøring