Re: [gnome-nl] FOSDEM

Op di, 17-01-2006 te 11:51 +0100, schreef Reinout van Schouwen:
> Heb het net even opgezocht. De goedkoopste mogelijkheid is een
> weekendretour 2e klas met kortingskaart (die heb ik), voor 40 euro
> p.p. als je via internet bestelt.

Zonder kortingkaart is het dat weekend mogelijk goedkoopst met de
Thalys(!), dacht iemand op #ubuntu-nl onlangs...

> Met een aantal personen carpoolen is volgens mij nog steeds
> goedkoper...

Toen ik enkele maanden geleden naar Otterlo ging voor de ubuntu-nl
"sprint" was het goedkoper om _alleen_ met de wagen te gaan (iets meer
dan 37 euro diesel heen en terug) dan om het O.V. te nemen.  Degoutant
vind ik dat...   :-(

En ja, ik zal ook op FOSDEM zijn.  :-)

--
Jan Claeys