Re: [gnome-nl] FOSDEM

On Sat, 14 Jan 2006, Ikke wrote:

I'll be there, hopelijk beide dagen (indien mogelijk met overnachting in
het brusselse, maar nog niet gepland).

Voor mij zullen de kosten voor reis en verblijf wel een doorslaggevende factor worden. Ik zie dat er wel een jeugdherberg is waar je voor 17,60EUR een nachtje kunt blijven maar dan is er nog de vraag of het met de trein of met de auto gaat (meerijden, etc.)...

Tot dan! Hopelijk komen er nog heel wat mensen, kunnen we Utrecht eens overdoen ;-)

Utrecht? Stuttgart! ;)

Reinout van Schouwen