[gnome-nl] boekhoudprogramma

L.S.
Sinds deze maand ben ik officieel startende ondernemer (uitgaande van de
inschrijving bij de KvK). Als ondernemer doe ik bewindvoeringen,
schuldbemiddeling en onder curatele stellingen.
Al een paar jaar wil ik met Linux werken. Nu zag ik mijn kans schoon en
heb een computer gekocht en heb daarop "Ubuntu" laten installeren.
Nu ben ik nog op zoek naar een boekhoudprogramma dat onder Linux draait.
Ik weet dat Cash dat doet, maar die vind ik nogal prijzig. Wie kan mij
helpen aan een goed idee?
Wim de Water