Re: [gnome-nl] Avast! voor Linux

Goedeavond,

Dit zijn de berichten waarvan ik hou, gewoon proberen en terug koppelen met alle bugs en problemen. Thanks!!

De plannen zijn om zeer binnenkort een bezoekje te gaan brengen aan Alwil Software en ik zal zeker jullie punten meenemen en vooral nog een keer een verzoek doen dat ze het programma es een keer Open Source zouden/moeten aanbieden, dan krijgen ze nog meer feedback en kunnen naar mijn idee nog meer gebruikers krijgen.

nogmaals bedankt voor de medewerking!

Groet,

Alex

Vincent van Adrighem schreef:
Hallo,

Ik heb het ook maar eens op mijn debian-systeem gezet. Het rpm
bestand is met "alien" eenvoudig om te zetten naar een .deb pakket om
op een debianachtig systeem te installeren. Wat dat betreft geen
problemen.

Op Thu, 13 Apr 2006 14:07:59 +0200 (CEST)