Re: [gnome-nl] Gratis af te halen: twee GNOME boeken

Paul Bolle wrote:
> 0) Gratis af te halen (in Den Haag):
> - Matthias Warkus, The Official GNOME 2 Developer's Guide, 2004
> - Edd Dumbill, Niel Bornstein, Mono, A Developer's Notebook, 2004
>
> 1) Amper gebruikt. Staan nu in de kast stof te vergaren ...
>
> 2) Ik ben verder graag bereid deze twee boeken tegen vergoeding van
> portokosten te verzenden.

Als beginnend Gnome-prutser ben ik wel geïnteresseerd in deze 2 boeken,
maar woon niet echt in de buurt van Den Haag.
Ik ben bereid er de portokosten +  een klein bedrag (bijvoorbeeld 5
euro) hier voor te betalen.

Laat even weten als je ze nog niet vergeven hebt en wilt opsturen, dan
maak ik het geld over en geef ik je mijn adres.

Alvast bedankt,
 - Bram!