Re: [gnome-nl] isolinux.txt

On Wed, 7 Sep 2005, Roy Jacobusse wrote:

Marcus Bauer heeft mij zojuist gevraagd hem mijn nederlandse versie
van isolinux.txt te mailen. ik heb heb hem mijn versie gestuurd, maar
als jullie een betere vertaling hebben, dan graag!

Om de live-CD te starten drukt U op ENTER

In het geval dat er niet succesvol wordt opgestart,
kunt u verder advies verkrijgen door op [F1] te drukken

mijn commentaar:

'cd' mag met kleine letters,
'u' mag altijd met een kleine letter,
'er .. wordt opgestart' klinkt wat gezocht, wat dacht je van 'het opstartproces niet met succes wordt afgerond'
'verder' mag wel weg
misschien is 'opvragen' mooier dan 'verkrijgen'.

Reinout van Schouwen	   ***	student of Artifical Intelligence
email: reinout cs vu nl    ***	mobile phone: +31-6-44360778
www.vanschouwen.info       ***	help mee met GNOME vertalen: nl.gnome.org