Date: Thu, 13 Oct 2005 10:49:34 +0200 (CEST)
From: Frank Zwart <fzwart xs4all nl>
To: pvanhoof gnome org
Cc: reinouts gnome org
Subject: Synchronisatie van PDA's met Linux

Goedendag,

Het opensync framework ( http://www.opensync.org ) lijkt me een
interessant project dat voorbouwt op multisync (http://www.multisync.org
). De integratie van opensync met de Linux desktop lijkt me dan ook een
goede ontwikkeling. Hierover ben ik voornemens een bijeenkomst te
organiseren, samen met Fabrice Mous. Voor deze bijeenkomst zoeken we
mensen binnen het Gnome project die zich bezighouden met synchroniseren
van PDA's met Linux applicaties (zoals Evolution), en die geintereseerd
zijn in een dergelijke bijeenkomst.

Als je hierover, of over synchronisatie met PDA's in het algemeen, ideeen
hebt, hoor ik deze graag.

Met vriendelijke groet,

Frank Zwart
E: fzwart xs4all nl