[gnome-nl] HCC zaterdag

Hoi,

Vandaag vol plezier met KDE.nl en Nedlinux.nl bij de stand gestaan
namens Gnome. Binnen een uur zat Fabrice van KDE.nl al aan de Ubuntu met
GNOME :) Zelf trouwens ook een paar leuke dingen van KDE gezien en
geleerd. Heel wat mensen kwamen voorbij, ik heb nog wat Ubuntu CD'tjes
uitgedeeld en nog ter plekke wat Ubuntu CD's gekopieerd. Voor sommigen
was het nieuw en spannend, anderen kwamen bij wijze van spreken met een
lijstje "nou heb ik het geinstalleerd, en wat ik wil vragen...".

Hoogtepunt van de dag was toch wel dat mijn (Breezy) laptop een webcam
herkende die op de Suse laptop van een KDE-er niet werd herkend. Dat
mijn laptop vervolgens crashde was dan wel weer jammer.

Morgen ben ik er niet bij, dan zijn er toch genoeg mensen zag ik en ik
ben wel even aan rust toe. Veel plezier!

--
Vriendelijke groet,         | E-mail: michel klijmij net
                            | Web   : http://michel.klijmij.net/
                            | Jabber: michel jabber xs4all nl
Michel Klijmij-van der Laan | GPGkey: 0x8A43CF30