[gnome-nl] Re: Creative Commons bijeenkomst Waag Society 29 november

Beste Bas,

Bedankt voor het doorsturen. Wel een verzoek om dit soort aankondigingen naar gnome-nl-list gnome org te sturen (heb ik bij deze ge-cc'd). Als je het alleen naar mij persoonlijk stuurt heb je kans dat ik het per ongeluk laat liggen i.v.m. tijdgebrek enzo.