Re: [gnome-nl] HCC dagen

Op 16-11-05 heeft Reinout van Schouwen<reinouts gnome org> het
volgende geschreven:

> Hallo allen,
>
> Bij deze wou ik even aangeven dat als er dingen geregeld moeten worden
> voor de HCC dagen (nieuwe versie live-cd enzo), jullie even niet op mij
> moeten rekenen. Ik ben erg druk met afstudeerwerk.
>
> Gelukkig hebben al enkele mensen aangegeven op de HCC te willen staan.
> Zelf ga ik evt. zondag de 27e maar als iemand anders Laurens zou willen
> vergezellen die dag dan heeft dat mijn voorkeur. :-)
>
> Wie voelt zich geroepen?

Ik zal helaas persoonlijk niet aanwezig kunnen zijn vanwege het JS
najaarscongres dat het hele weekend duurt. Als er dingen te doen zijn
ter voorbereiding (cds testen, weet ik veel wat) dan doe ik deze
uiteraard graag.

Groetjes,
Michiel

--