Re: [gnome-nl] HCC dagen

On Wed, 2005-11-16 at 13:07 +0100, Reinout van Schouwen wrote:
> Gelukkig hebben al enkele mensen aangegeven op de HCC te willen staan.
> Zelf ga ik evt. zondag de 27e maar als iemand anders Laurens zou willen
> vergezellen die dag dan heeft dat mijn voorkeur. :-)
>
> Wie voelt zich geroepen?

Even als snelle introductie: je hoeft niks, je moet niks. Als je "GNOME
wilt vertegenwoordigen" op de HCC, dan hoef je slechts een positieve
indruk van GNOME achter te laten op mensen die met vragen naar je toe
komen, zoals jullie allemaal waarschijnlijk wel kennen van de evangelist
howtos ("how to tell people linux rules").

Het zou daarnaast erg handig zijn als de mensen die komen per dag samen
1-2 laptops voor test-purposes kunnen meenemen, en iemand moet voor
live-CDs zorgen, hetzij de GNOME-NL live-CD (als we daar genoeg van
kunnen branden), hetzij Ubuntu live-CDs (die kun je gratis van Canonical
opgestuurd krijgen) als backup indien we niet genoeg GNOME-NL live-CDs
hebben...

Dus als je graag iets aan GNOME wilt bijdragen en je weet niet hoe, dit
is je kans! Het maakt niet uit als je het niet eerder hebt gedaan!

Ronald