Re: [gnome-nl] borrelen?

Hoi Kristian,

On Sat, 14 May 2005, Kristian Rietveld wrote:

Wellicht is het een leuk plan om nog snel te borrelen voor de mensen naar GUADEC gaan. Hoe denken de mensen over aanstaande woensdag in Utrecht? (ik roep maar gewoon een dag en plaats, je moet ergens beginnen).

Ik zou woensdag wel kunnen maar op irc hadden we al bedacht dat woensdag de 25e misschien handiger zou zijn. Als dat in Amsterdam is, dan kan ik evt nog slaapplaats proberen te regelen voor wie de 26e meegaat naar de NLUUG voorjaarsconferentie.

Reinout van Schouwen