[gnome-nl] non-profit organisaties

Hallo allen,

Even een vraagje of de mensen die actief betrokken zijn bij gnome-nl (dat mag je zelf bepalen of dat zo is) mij een mailtje willen terugsturen wanneer ze betrokken zijn (actief lid of bestuur) bij een of meer andere non-profit organisaties naast gnome-nl. Dit ivm een onderzoek dat ik namens gnome-nl aan het invullen ben over open source organisaties binnen Nederland.

Dank alvast,

--
Reinout van Schouwen	   ***	student of Artifical Intelligence
email: reinout cs vu nl    ***	mobile phone: +31-6-44360778