Re: [gnome-nl] Re: gnome-nl-list Digest, Volume 11, Nummer 6

On Wed, 2005-08-17 at 01:20 +0200, Alex de Haan wrote:
> Mag ik onze stichting aanmelden als een kleine sponsor? Wat hebben
> jullie precies nodig? Een cd met doosje of gewoon een cakebox met 100
> cd's? Wij kunnen zeer voordelig inkopen, wij hebben een KvK nummer en
> een BTW nr.

Dit lijkt me een geweldig idee! Reinouts zei een tijdje geleden dat hij
wel wat klaslokalen en studiegenoten kon gijzelen, en als we dat nou met
een aantal mensen at-large doen en op deze manier aan CDs komen, kunnen
we nog best wel een heel eind komen en is het - afgezien van de moeite -
nog steeds relatief goedkoop.

Alex, zou je ook geinteresseerd zijn in het sponsoren van het drukken
van een eigen liveCD (ruwweg 0.38/CD ipv 0.20/CD)?

Ronald