Re: [gnome-nl] Software Freedom Day 2005 Nederland bij TOSTI Tilburg op 10 september

Op di, 02-08-2005 te 14:07 +0200, schreef apartheid planet nl:

> Hoi Allemaal, het is mij nog niet helemaal duidelijk of er nu iemand van
> GNOME bereid is een praatje te houden op de Nederlandstalige Software
> Freedom Day 2005 (zie: http://www.livre.nl/content/view/65/1/ ), en zo
> ja wie dat dan gaat doen?

Gnome-NL zal vertegenwoordigd zijn, en we zullen 'n presentatie
voorbereiden aan de hand van de tips/tricks die ik al op m'n blog, (1)
heb beschreven en hopelijk nog wat extras.  Normaal gezien komen:
Michiel Nuytemans, ik (Karel Demeyer) en normaal gezien ook Philip Van
Hoof (niet zeker).  Ik ga proberen nog iemand mee te krijgen.

Karel Demeyer

(1) http://gnometux.blogspot.com