[gnome-nl] Re: [vertaling] lokatie vs. locatie, deel drieentwintig

Hoi allemaal,

Dus volgens "de mensen die het weten", is locatie de betere keus. Dat
is goed om te weten.

Naar aanleiding van dit mailtje en enige discussie de afgelopen dagen,
is besloten dat alle GNOME software deze spelling zal gaan volgen.
Eerder waren we van mening dat vanDale het aan het juiste eind had met
"lokatie".

Het gevolg is dat GNOME 2.12 zal uitkomen met "locatie", wat dus de
betere keus is volgens zowel de unie als het groene boekje.

Daar komt bij dat de spelling "lokatie" in België nog veel minder
gebruikt wordt dan in Nederland.

Groetjes,
Vincent