[gnome-nl] Re: gnome-nl-list Digest, Volume 7, Nummer 11

Hoi,

Printen van kaartjes is voor mij geen probleem. Stuur maar op en ik zie wat ik kan doen. Wat moeten jullie nog aan geld hebben voor het maken van de kaartjes? Misschien kan ik nog een (kleine) duit doen in de pot......

Hoor het wel,

Groet,
Alex

Stichting SoftwareConsulent.nl

gnome-nl-list-request gnome org schreef:
Stuur gnome-nl-list mailinglijst inschrijving naar
	gnome-nl-list gnome org

Om lid te worden of uit te schrijven via internet, bezoek
	http://mail.gnome.org/mailman/listinfo/gnome-nl-list
of, via e-mail, stuur een bericht met als onderwerp of tekst het woord
'help' naar
	gnome-nl-list-request gnome org

U kunt de persoon die de lijst bijhoudt bereiken op
	gnome-nl-list-owner gnome org

Als u een bericht beantwoord (reply) bewerk dan uw onderwerp regel zo
dat het meer specifiek is dan "Re: Contents of gnome-nl-list
digest..."

Onderwerpen van vandaag:

   1. Re:  design voor zakenkaartje kiezen. (Reinout van Schouwen)
   2. Re:  design voor zakenkaartje kiezen. (Erik Snoeijs)
   3. Re:  design voor zakenkaartje kiezen. (Vincent van Adrighem)
   4. Re:  design voor zakenkaartje kiezen. (Ruben Vermeersch)

Message: 1