Re: [gnome-nl] design voor zakenkaartje kiezen.

Op di, 12-04-2005 te 00:28 +0200, schreef Philip Van Hoof:

> Anders moeten we eens gnome-be oprichten he Ruben ;-)

Het valt me nu pas op.

GNOME-NL was in het verleden, en is nog steeds de afkorting voor GNOME
Nederlands (let op de s). Geen oranje boven o.i.d.

Zelf zou ik graag zien dat ook de zuiderburen zich kunnen vinden in
GNOME-NL. Een aanpassing van het kaartje is daarom misschien nodig.

Overigens steun ik jullie keus om GNOME-nl_BE op te richten 100%.

Groetjes,
Vincent

--
GNOME vertalen: Kijk op http://nl.gnome.org/ voor meer info.
Kom eens langs op irc://irc.gnome.org/gnome-nl/