Re: gnome-nl Linux-Bijeenkomst

Op zo, 31-10-2004 te 11:54 +0100, schreef Reinout van Schouwen:
> Graag jullie aandacht voor http://www.linux-bijeenkomst.nl/
>
> De bedoeling is dat ik daar ook een verhaaltje ga houden over (het
> vertalen van) GNOME.
>
> Komt allen, zou ik zeggen! En trek je GNOME-shirts aan ;-)

Helaas. Behalve het feit dat ik niet in het bezit ben van een GNOME
t-shirt, moet ik die dag de hee-hai-leuk-dat-je-luistert-dj uithangen.
Een volgende keer kom ik graag langs (hoewel...Tiel...), zijn er al
andere bijeenkomsten gepland dat iemand weet?

--
Vriendelijke groet,        | E-mail: michel klijmij net
                           | Web   : http://michel.klijmij.net/
                           | Jabber: michel jabber xs4all nl
Michel Klijmij             | GPGkey: 0x8A43CF30