Re: Nieuwe website voor gnome-nl

Hoi allen,

Nou, dat gerelateerde-onderwerpen uitgangspunt is geen slecht plan. Zoals
je kan zien aan de tekst die al op
http://live.gnome.org/gnome-nl-voorstel staat, zitten sommige pagina's
op meerdere plekken. Evenementen val bijvoorbeeld zowel onder gebruikers
als onder helpen. Het idee van de boom is ook eigenlijk meer een
sitemap-idee. Een kapstok om pagina's te verzinnen en logisch in te
delen.

Ik wil dat idee van jou verder uitwerken. Klinkt goed. Voel je vrij om
dingen dubbel neer te zetten. Dan kunnen we dat later verder uitwerken.

Groetjes,
Vincent