gnome-nl Re: Vertalingen Ubuntu

On Tue, 21 Dec 2004, Leon Mergen wrote:

Nou, nee, meer een #gnome-nl op freenode beginnen en een bot in
#gnome-nl op irc.gnome.org en irc.freenode.org te laten zitten. Alles
wat op freenode gezegd wordt, vertelt hij ook op irc.gnome.org en vice
versa. Op deze manier kan je makkelijk een gestroomlijnde overgang van
een 'eigen' irc server naar freenode maken, want dat wil iedereen per
slot van rekening (waarom het wiel zelf opnieuw uitvinden...) .

Op zich zitten wij prima op Gimpnet (zo heet het officieel dacht ik), maar ik zou er geen bezwaar tegen hebben om die twee te linken als mensen daar behoefte aan hebben. Kun jij, of iemand anders, zoiets opzetten?

Reinout van Schouwen

==  Europa zonder softwarepatenten! == www.nosoftwarepatents.com ==