Re: gnome-nl Abi 2.2 NL

Op di, 14-12-2004 te 02:11 +0100, schreef Alex de Landgraaf:

> Owjee, ik mag weer aan de slag :)
>
> Wat vinden jullie ervan als OOo er _niet_ in komt? Ik weet nogsteeds
> niet het officiele standpunt van Gnome mbt AbiWord+Gnumeric/OOo, mij
> maakt het er niet uit maar 1 word processor lijkt me logischer dan 2.

Als het een *GNOME* promo achtige cd wordt, dan zou ik voor Abi+Gnumeric
gaan, aangezien die met GNOME technologie ontwikkeld zijn. Wordt het
meer een algemene Linux en/of OSS promo cd, dan zou je ook voor OOo
kunnen kiezen. Niet dat het mijn keus is, maar het schijnt populair te
zijn...

Marc

PS. Abi 2.2.2 in source vorm is ook al op SF te vinden...