Re: [Serbiangnome-lista] Imena datoteka

среда, 23. јул 2003. 18:05:46 CEST — Goran Rakić написа:

> 	Da li bi neko bio ljubazan ;) da napravi skripticu koja će da
> uporedi imena datoteka u, na primer nemačkom prevodu gnoma i da
> shodno tome preimenuje naše datoteke? Bilo bi vrlo korisno jer ovako
> nemamo mogućnost da distribuiramo binarnu arhivu potencijalnim
> korisnicima. Ja bih to rado napisao, ali nemam dovoljno znanja bash
> skriptovanja, a ni vremena da čitam uputstva.

Generalno, ova imena se izvlače iz promenljive GETTEXT_PACKAGE u
configure.in ili configure.ac datotekama.

Slobodan Sredojević je radio nešto više po tom pitanju, a ja ću evo
uključiti ono što sam i njemu tada slao (izvukao sam ove iz CVS-a
Gnoma): samo oni programi kojima se ime MO fajla razlikuje od onoga što
držimo kao ime na prevod.org.

Zapravo, binarne arhive prevoda za Gnom 2.2 su dostupne (od 28. maja,
na prevod.org/ftp/tarballs/, imaju u nazivu „mo“), i one koriste upravo
odgovarajuća imena.

Usput, za Gnom 2.4 nemamo potrebu da izdajemo binarne prevode, pošto su
uključeni u samu distribuciju (npr. 2.3.4 sadrži sve što je poslato do
pre nekih dve nedelje).

U svakom slučaju, evo ti jednostavne skripte koja samo preimenuje .mo
datoteke u odgovarajuće (opet, ovo je bitno samo za Gnom 2.2). I ne
treba zaboraviti da je izašao nedavno i Gnom 2.2.2 koji takođe sadrži
većinu srpskih prevoda. Zbog toga je uglavnom najčešće dovoljno samo
uzeti najnovije izdanje nekog programa, i imaćete na raspolaganju i
srpski prevod.

Takođe, ova datoteka nije dopunjavana već dugo vremena, pa možda (tj.
sigurno) ponešto i nedostaje.

Živeli,
Danilo
mv atk.mo atk10.mo
mv battfink.mo battfink-0.1.mo
mv dedit.mo dedit2.mo
mv eel.mo eel-2.0.mo
mv epiphany.mo epiphany-2.0.mo
mv evolution.mo evolution-1.4.mo
mv galeon.mo galeon-2.0.mo
mv gconf.mo GConf2.mo
mv gdm2.mo gdm-2.4.mo
mv gedit.mo gedit-2.0.mo
mv gedit-plugins.mo gedit-plugins-2.0.mo
mv gimp-freetype.mo gimp14-freetype.mo
mv glib.mo glib20.mo
mv gnome-applets.mo gnome-applets-2.0.mo
mv gnome-build.mo gbf-1.mo
mv gnome-control-center.mo control-center-2.0.mo
mv gnome-desktop.mo gnome-desktop-2.0.mo
mv gnome-media.mo gnome-media-2.0.mo
mv gnome-panel.mo gnome-panel-2.0.mo
mv gnome-session.mo gnome-session-2.0.mo
mv gnome-spell.mo gnome-spell-1.0.3.mo
mv gnome-utils.mo gnome-utils-2.0.mo
mv gnome-vfs.mo gnome-vfs-2.0.mo
mv gtk+.mo gtk20.mo
mv gturing.mo gturing-2.0.mo
mv libbonobo.mo libbonobo-2.0.mo
mv libbonoboui.mo libbonoboui-2.0.mo
mv libgnomecanvas.mo libgnomecanvas-2.0.mo
mv libgnome.mo libgnome-2.0.mo
mv libgnomeprint.mo libgnomeprint-2.2.mo
mv libgnomeprintui.mo libgnomeprintui-2.2.mo
mv libgnomeui.mo libgnomeui-2.0.mo
mv libgtop.mo libgtop-2.0.mo
mv procman.mo gnome-system-monitor.mo
mv zenity.mo zenity-0.1.mo