Re: Edukační programy/aplikace

Děkuji za informace! Trochu jsem si prošel soubory v Gnome, které se
překládají a moc nepřeložených edukačních věcí jsem tam nenašel. Hledám
špatně nebo musím vyhledat přímo autory a jejich stránky? Neexistuje
nějaké centrální místo, kde bych si udělal lepší přehled o edukačních
aplikacích pro děti?
Díky!

Vašek