Re: [gnome-cat] GUADEC 8

Hola Gil,

No se si aneu Stansted expressament o només per fer escala, els que
encara no teniu bitllets hi ha la companyia http://www.bmibaby.com que
vola directament de Barcelona a Birmingham, i surt força econòmic. (jo
vaig volar de Birmingham a Glasgow i bé ;))

El tema hostals, els més econòmics que hem trobat per aquestes terres
són els Backpackers. (a Bath varem dormir+esmorzar per 9Pounds)

http://www.hostelbookers.com/hostels/england/birmingham/16787/ o
http://www.birminghamcentralbackpackers.com/

Fins Aviat.

Carles Guadall