Re: [gnome-cat] Adhesió a iniciativa programari lliure

No hem de parlar en nom de la comunitat catalana del GNOME (whatever
that means), sinó en nom del Grup Català del GNOME, que som nosaltres:
http://gnome.cat + gnome-cat-list gnome org

No?

Softcatalà ja s'hi afegirà, però això és una altra cosa.

--
Quim Gil /// http://desdeamericaconamor.org | http://pinguino.tv