Re: [gnome-cat] Capturador de pantalles remunerat

M'apunto. Ara mateix no tinc feina i aquests 200 m'anirien de conya
per a pagar-me la nintendo ds :)

Compleixo tots els requisits i tinc el cap de setmana per davant,
conec a la perfecció els programes, etc. Ara em baixo els paquets
d'idioma català i si vols t'envio alguna prova

salut