Re: Ceviri standartlari

On Wed, 2004-03-03 at 17:10 +0200, Onur Can ÇAKMAK wrote:

> Tekrar selam,
>
> Onur MyDoom falan temizlemiyor arkadaşlar işim yok mydoomla virusle :).
> Kaldı ki bende olsa bile mail sunucumuzdan geçemez.

Senin acindan sevindirici. Gerci bu maili de outlook ile attigina gore
gene gozlerimiz senin uzerinde haberin olsun. :)))

> Jdictd13'de bence bir sorun var ara sıra kendi kendine kapanıyor. Şimdilik
> çözüm olarak bir cronjob'la kontrol ediyorum.

Acaba baska bir dict server mi ulsak ne yapsak bende bilemiyorum, hic
bakmaya da vakit olmadi.

> Bu veri dosyalarının bir kaçının tipini anlamış değilim. Bilen varsa anlatsa
> da şunu güzeel bi yeniden yazsam?
Ver dosyalarinin tipi, salt metin anlayacagin uzere. .index dosyasi
kendi olusturudugu kelimeleri daha hizli bulabilmek icin bir sey. Ama
programin UTF-8 kullaniminda bir sorun var. O yuzden bende inan hic bu
program uzerinde daha fazla kafa yormak istemiyorum. Bu gun iyisi mi
biraz bakinayim baska programlara.

> Geçen günkü sorun İTÜ ağından kaynaklanıyordu. Bilgi işlem ağımızın bağlı
> olduğu cihazda bir operasyon düzenlemiş ve sonra uzem'in bagli oldugu
> arabirimi herhalde unutmuslar(!) :)
> Farkedip bilgi işleme haber verdigimde ancak sabah hallolabilcegini
> soylemislerdi. Şuan herşey hallolmuş gibi.. Yeni switchlerimiz gelene kadar
> (Erhan: sonunda oluyor :)) ara sıra bu tip olayları yaşayabiliriz. :\

Ah su bilgi islemler ... :)

> Şu jdictd dosya tiplerini bilen bi arkadaş bana anlatırsa yeniden,
> olabildigince stabil, yazmak isterim.
Sorunun dosyalardan daha cok programin kendisinden kaynaklandigi
kanaatindeyim dogrusu.

Baris.
--
Gnome-Turk