[gnome-no] Hytte i marka

Hei,
Vi har diskutert å ha en GNOME multimedia samling i Oslo i vinter. Det
er ca. 10-15 GStreamer + Rhythmbox + andre hackere som kunne tenke seg
å komme. Jeg lurer i den sammenheng på om noen av dere vet om en
forenings hytte eller lignende i Oslomarka (helst i nærheten av
frogneseteren) som har strøm og som det er mulig å leie for en ikke helt
vill pris.  Jeg kommer til å ringe en del rundt på egenhånd de neste
dagene, men gode tips er sterkt ønsket.

vennlig hilsen,
christian

--